Pořádný řízek a pívo

Je pravda, že doba, kdy se vedly restaurace s rukama v kapsách, je ta tam. Zbyla už jen těžká práce a neustále přizpůsobování se a vymýšlení stále něčeho nového, abyste neztratili klientelu. Mnohdy lidé chodí do vaší restaurace jen proto, že je to jediná široko daleko a máte odpolední menu. Vy ale určitě nechcete, aby tam lidi nechávali stovku za oběd, chcete, aby vaše místo bylo středobodem městského života! A právě proto pro vás máme hned několik rad.
restaurace ve městě 

1)     Pěkné jídlo, dobrá vizitka

Jakmile je panu kuchaři jedno, jak to plácne na talíř, je třeba si s ním promluvit = to jak vypadá jídlo na talíři je přímo souvislé s tím, kolik nových a potencionálně stálých zákazníků přijde do vašeho zařízení. Zkuste proto pořídit nějaké ty nové talíře, zkuste hodit kuchaři na doma domácí úkol a dejte jídlu trošku šmrnc na oko
 

2)     Zmenšete prostor

Pokud můžete, určitě tak udělejte. Jaký obrázek si asi udělá zákazník, když přijde do poloprázdné hospody či restaurace? No že to stojí za pendrek – a i když to za něj stojí, může to přeci jen vypadat jinak a to tím, že zmenšíte počet stolů. Restaurace a hospoda bude útulnější, lehčí na organizaci a stihnete toho víc, zákazníkům ušetříte čas a vám peníze.
 

3)     Menší menu, lepší výběr

Pokud si myslíte, že čím více pokrmů, tím víc hvězdiček, tak je to chyba. Dohodněte se s kuchařem a udělejte raději týdenní menu a nebo 5-6 jídel, které váš kuchař zvládne mistrně i po slepu. Raději 5 vynikajících a špičkových jídel, než 30 rozmačkaných řízků na dvacet způsobů a 10 polévek ze sáčku.
 stůl v restauraci

4)     Síla prostředí

Chápeme, že někde v 90. letech psali, že hudba stimuluje chutě, ale pokud se zákazníci neuslyší, tak je něco špatně. A určitě zkuste obměnit prostory, minimálně alespoň kupte čas od času nový obraz a zmoderněte trochu celou restauraci. Pokud si nevíte rady, podívejte se na internet a hned prozřete!