Kam je vhodné nosit reklamní tašky s potiskem

Je pochopitelné, že firmy se snaží propagovat jak své produkty, tak i své jméno nejrůznějšími způsoby. Některé jsou tak univerzální, že je používají prakticky všichni, jiné naopak využívá jen pár. Tím hlavním měřítkem úspěchu však je, kolik jim přivede nových zákazníků a jak jim pomůže udržet ty stávající.

V současnosti je za nejefektivnější považována reklama televizní, avšak to rozhodně neznamená, že je jediná. Velmi široce používané jsou především u firem, které mají i své kamenné pobočky, reklamní tašky s potiskem. Ty jsou nejčastěji igelitové, ale mohou být i látkové.

taska1

Zatímco v minulosti mohly být tyto tašky dávány zadarmo, čehož využívaly velké obchody, jako například Tesco, dnes to zákon zakazuje. Je to samozřejmě především kvůli ochraně životního prostředí. Pro firmy to však znamená, že za jejich prodej budou mít další zisk.

Ovšem každý z nás ví, že tyto tašky jsou jen málokdy jen na jedno použití. Koneckonců, pokud nejsou nijak protržené, byla by škoda je znovu nevyužít, už jen proto, že nebudeme muset kupovat nové. Zde je však otázkou, zda je to vhodné.

taska2

Příkladem může být, pokud půjdete například s taškou z Albertu nakoupit do Billy. Je to v pořádku? Koneckonců, jedná se o dva konkurenční podniky. Nebude to tedy vypadat hloupě? Ovšem na druhou stranu, pokud si vezmeme starší tašku Billy, pak ji po nás mohou chtít zaplatit, neboť nám nemusí věřit, že jsme si ji přinesli s sebou.

Naštěstí na ulici takové dilema řešit nemusíme – nikdo neví, v jakém obchodě jsme naposledy nakupovali, a zda si nákup náhodou neneseme v tašce od konkurence. Ovšem někdy můžeme vypadat, že chceme ušetřit za každou cenu. Rozhodně totiž není ideální, pokud si v něčem takovém přineseme například věci na důležité obchodní jednání.

Vždy je tedy dobré zvážit situaci, a podle toho se rozhodnout. Díky tomu se můžeme vyhnout mnoha nepříjemným a trapným situacím. A to rozhodně za chvilku přemýšlení stojí.