Proč si zvolit za propagační předmět právě hrnek? Proč mu dát přednost před jinými věcmi?
Je levný – obrovským plus keramických či porcelánových nebo skleněných hrnků je jejich nízká cena. I když je opatříte potiskem, stále budete mít k dispozici výrobek za pár desítek korun. A když se rozbije, nebude problém pořídit nový, ostatně zas tak často se hrnky nerozbíjí, zvláště při opatrném zacházení. Jedinou nevýhodou je, že reklamní hrnky s potiskem se doporučuje neumývat v myčce, ale pouze ručně, ovšem umýt hrnek v kuchyňském dřezu není nic pracného.
Berete jej do ruky každý den – hrnky patří mezi předměty denní potřeby a bereme je do rukou pokaždé, kdy se z nich chceme napít, tedy třeba dvacetkrát během patnácti minut. Tím pádem máme stále na očích jejich tvar, barvu, a samozřejmě i potisk.
Můžete jej mít vystavený na polici – hrnek s krásným potiskem, například s mandalou, se bude úžasně vyjímat na psacím stole v kanceláři nebo ve vaší pracovně i tehdy, bude-li sloužit pouze jako dekorace a operativní úložiště psacích potřeb. Navíc se můžete kdykoli rozhodnout vzít jej do kuchyně, pořádně jej umýt a uvařit si do něj vaši oblíbenou ájurvédskou kávu nebo bylinkový čaj.
Nekonečné téma potisků – představte si, že jste nedávno uzavřeli manželství, a jako partneři si rozumíte tak, že vás okolí označuje za šťastný pár. Mohli jste se spolu seznámit třeba jako vodáci na Berounce, ale teprve vánoční pohlednice, kterou svému partnerovi odeslala dívka s upřímným blahopřáním plným lásky a citu, otevřela jejímu protějšku pořádně oči (a srdce). Ta pohlednice má v jejich životě obrovský význam a mají ji uschovanou mezi svatebními fotografiemi. Aby se nepoškodila a měli ji oba přesto stále na očích, nechali si ji vytisknout na bílé hrnky s červeným ouškem a vnitřkem. Zejména téma lásky se na hrncích skvěle vyjímá a může vám napomáhat k lepším mezilidským vztahům.